Cum se realizeaza Yoga Nidra? – III

Yoga Nidra se efectueaza in pozitie de asezare. Deci, daca te gandeai la o persoana care statea cu picioarele incrucisate pe un covor de yoga, sterge imaginea din cap. Potrivit yoga nidra, aceasta pozitie poate fi dureroasa si imposibil de intretinut pentru multi oameni. Din acest motiv, acest tip de meditatie necesita sa va culcati si sa va acoperiti cu o patura.

Cel mai important, chiar si persoanele cu programe extrem de ocupate pot practica aceasta disciplina. Yoga Nidra poate dura doar 15 minute inainte de a te culca, asa ca foloseste acele ore de insomnie pentru a medita.

Chiar mai bine, inlocuiti-va puiul de somn de dupa amiaza cu o sesiune de yoga nidra. Acest lucru te poate face sa te simti intinerit si mai relaxat decat somnul de 15 minute.

Cum poti face asta?
Pentru a practica yoga nidra, tot ce trebuie sa faceti este sa urmati acesti pasi simpli:

1. Asezati-va pe spate in timp ce stati drept si intindeti bratele in jurul coprului.
2. Asezati o perna in spatele gatului si sub genunchi pentru sprijin si confort
3. Inchideti ochii
4. Alegeti o intentie clara si repetati-o de trei ori
5. Respirati profund
6. Utilizati succese rapide pentru a va roti constientizarea prin partea dreapta a corpului tau
7. Mergeti membru cu membru, incepand de la degete si terminand de la degetele de la picioare
8. Ramaneti constient de corpul vostru in ansamblu
9. Repetati rotatia din partea stanga a corpului dvs.
10. Repetati pasii de constientizare pana cand atingeti nivelul dorit de relaxare
11. Ramai constient de corpul tau si de mediu
12. Pregateste-te sa revii la constiinta
13. Mutati usor degetele si pentru cateva clipe
14. Respirati profund
15. Deschideti ochii