De ce nu poti sa pierzi eficient in greutate – II

Desigur, corpul poate face atat de mult si aceasta metoda ar incepe sa functioneze in cele din urma. Cu toate acestea, daca te supui ceva la fel de neplacut ca sa mananci mai putin si sa faci mai mult exercitiu, poate fi foarte usor sa renunti. Mai ales daca nu incepeti sa vedeti rezultatele rapid.

Concluzia este ca exista modalitati mult mai eficiente si mai sanatoase de a vedea rezultatele mai rapid.

Greseala 2: frica de zahar
„Zaharul este dusmanul” este mantra multor planuri dietetice si regimuri de slabire. Si, desi este cu siguranta cazul in care ar trebui sa va propuneti sa reduceti aportul de zahar, trebuie sa iesiti din mentalitatea de a vedea zaharul ca fiind singura problema. Acest lucru este din cauza faptului ca zaharul este continut in mod natural in multe fructe si legume extrem de hranitoare si sanatoase. Deci, nu presupune neaparat ca tot zaharul este zahar rau. Zaharul procesat si siropurile de zahar sunt adevaratul inamic aici.

Greseala 3: prea multa atentie asupra kilogramelor
Se intampla tot timpul – ati avut o saptamana buna de dieta si exercitii fizice, asa ca pasiti pe cantar cu asteptari mari. Dezamagire! Descoperiti ca fie ca nimic nu s-a schimbat, fie ca lucrurile au mers in directia gresita. Acest lucru poate fi extrem de demoralizant. Deci, este important sa va amintiti ca greutatea dvs. poate fluctua masiv pe parcursul zilei si ca probleme precum retinerea apei pot juca un rol imens.