De ce nu poti sa pierzi eficient in greutate – IV

Greseala 6: fara somn suficient
Studiile au aratat ca a nu dormi suficient poate contribui negativ la capacitatea ta de a slabi. Persoanele care dorm aproximativ opt ore pe noapte au o sansa de doua ori mai mica de a pierde in greutate decat cele care au mai putin de sase ore.

Greseala 7: Alegerea alimentelor cu continut scazut de grasimi
Exista inca o presupunere obisnuita ca, daca produsul are scris cuvantul „dieta” sau „fara grasime”, atunci acesta trebuie sa fie bun pentru dvs. Adevarul este la fel ca in cazul oricarui aliment, trebuie sa verificati eticheta pentru a intelege exact ce mancati. Asigurati-va ca alegeti mancarea pe baza calitatilor sale nutritive, mai degraba decat promisiunea cuvintelor „cu continut scazut de grasimi”.

Este posibila slabirea sanatoasa
Daca te-ai trezit luptandu-te cu unele dintre aceste greseli – nu-ti face griji! Acestea sunt probleme frecvente care impiedica multi oameni sa isi atinga obiectivele de slabire. Dar intelegerea si evitarea acestor greseli in viitor te poate ajuta sa te orientezi pe o cale mai buna si mai sanatoasa. Amintiti-va tinta, continuati sa lucrati din greu si nu fiti duri cu voi insiva pentru ca astfel o sa aveti tendinta de a renunta. Puteti obtine pierderea in greutate sanatoasa pe care o cautati.