Topeste stresul cu Yoga Nidra – IV

Suna simplu, nu-i asa?

De fapt, este mai simplu decat crezi, dar mult mai relaxant decat iti poti imagina.

Atunci cand corpul este expus la stres continuu pe termen lung, persoana prezinta un risc mai mare de probleme de sanatate. Potrivit Clinicii Mayo, stresul necontrolat poate provoca probleme grave de sanatate cronice, cum ar fi obezitatea, bolile de inima, diabetul si hipertensiunea arteriala.

Stresul afecteaza fiecare parte a corpului uman, inclusiv sanatatea. Din acest motiv, veti gasi numeroase tehnici si sfaturi atunci cand cautati modalitati naturale de ameliorare a stresului, iar yoga este una dintre ele. Devenind mai popular ca niciodata, yoga nidra are acum un efect extraordinar asupra reducerii stresului.

In plus fata de problemele de sanatate mentionate anterior, stresul poate fi, de asemenea, o cauza de anxietate, depresie, migrene, probleme digestive, insomnie si alte tulburari de somn si tulburari de memorie.

Stiu ca pare teribil. Deci, practic, chiar daca faci tot ce poti pentru a-ti mentine corpul in forma, cum ar fi sa mananci sanatos si sa faci miscare, stresul iti va mentine nivelul de adrenalina de cortizol ridicat si te va impiedica sa faci progrese. Dimpotriva, va va rani si mai mult corpul.